Riktigt roligt, faktiskt

Idag har jag minsann varit och kört halkan, alltså riskutbildning 2. Det var mest roligt, och definitivt skönt att ha det gjort!
.
Nu sitter jag och "leker" på boktipset.se, världens bästa sida för en bokfantast som mig :D En kompis till mig, samma person som jag skriver mitt projektarbete med, tipsade mig om den. Jag tycker att om man gillar att ha koll på vad man läst är det en mycket bra sida. 
Man får veta vad andra tycker om olika böcker, nya böcker som ska släppas och andra smaskiga saker! Perfekt när man behöver en paus i plugget, om vi säger så ;) 
.
För övrigt var jag hos läkare idag för mina bihålsbesvär som inte är bihålorna. Fick därför göra ett venprov (ni vet, blodprov i armen, uyck!) och svimmade, naturligtvis.. Ingen surprise där inte ;) Min läkare tror att det antingen är en nerv i kläm eller borrelia. Jippie... Men nu vet jag det åtminstone.. Alltså att jag inte vet vad det är xD 
.
Jaja, måste återgå till NV:n nu innan handbollen börjar på allvar, har uppgifter som ska vara klara tills imorgon, och hann inte göra dem idag på sovmorgonen eftersom jag var på vårdcentralen. Och ingen träning blev det heller, hade ingen skjuts :( menmen! 
Ha en trevligt tisdagkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0