Nu tänker jag drömma!

Kom hem från innebandy för ett tag sedan, gick fkt rätt bra även om vi förlorade med 3-2... Är nöjd iaf!
Vilken fin helg det blivit :)  
Först hem och jobba efter en finfin fredag. Sötnötet var gullig nog att hjälpa mig, och sedan bar det av till Maggan! Andra fina människor var också där, och snälla, rara Maggsie färgade mitt hååår :D äntligen säger jag bara. 
Jag är ingen som bryr mig sååå mkt men att ha en decimeter utväxt? Näääää xD
Det blev i alla fall askblont, typ som min riktiga hårfärg, bara lite mörkare men det gör ingenting :) Verkligen helt okej! Lovar att lägga upp bild den här veckan :)
.
Ska gå och prova min balklänning innan jag går och lägger mig, bara för att kolla om den fortfarande sitter som den ska! Har börjat längta riktigt ordentligt, och veckorna bara flyger fram ju så snart är det dags för studenten :D
Vet att man inte ska tänka för långt fram men jag ser fram emot framtiden! Och den kommer med stormsteg… 
.
Har insett att jag har ett ännu större behov av almanacka nu... JAG MÅSTE TA TAG I DET xD Lyckats dubbelboka en del nu... Hihi :') 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0