Lycka

Jorå, jag är minsann jättelycklig. Har haft en underbar vecka med min pojk som husvakt och tillfällig sambo. Fungerat oväntat bra, ska man se det som ett väldigt bra tecken...? Hihi! 
Han är så snäll mot mig dessutom. Det är lite klent om pengar när man är student och går samhälle-kultur och samtidigt tar körkort, då man knappt har någon tid att jobba alls eftersom all tid går till plugg. Och jag är förälskad i en fantasyserie av Angie Sage. Den heter Septimus Heap, och jag har alla de fem första böckerna (av sju!) nu tack vare honom :D Jag fick nämligen den femte, Sirenen, härom dagen så jag kan knappt bärga mig tills jag kommer hem, får slå mig ned i soffan med ett glas jordgubbssaft och bara njuuuuuta :)
Lovar att ge en kort recension av den sedan! Kanske skulle skriva en om alla, fast en i taget? Då har jag något att göra ikväll, hehe.......... 
xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0