Dröm

Känner mig som en riktig slashasad (läs slas-hasad) författare... 
Helt sliten med håret slafsigt uppsatt, en för stor kofta som jag personligen tycker är väldigt "författaraktig" och en kaffekopp bredvid mig. (Fast okej, den är inte min utan min pojks, men den står iaf bredvid min mac....) Jag har ungefär 75 sidor kvar att redigera tills imorgon, usch vad nervös jag är. Har ont i magen… 
Som tur är har jag älsklingen hos mig och då blir allt bättre!
Vi är husvakt denna veckan som kommer, eftersom en av hans släktingar är iväg på semster :) Det har resulterat i att sötet har fixat middagen som var riktigt goood :D (och lunchen igår, jaja…) Men jag ska återgälda det geom att grädda våfflor till frukost, det är väl rättvist ? ;)
Dags att återgå till arbetet... Isch. xD hihi :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0