Calendario o almanacco?

Funderar på att ta ett stort steg här i livet; Att skaffa en kalender. Eller säger man almanacka? Åtminstone vill jag ha en sådan i fickformat som får plats i väskan. Den ska inte vara så himla prålig heller. Helst billig. (Hehe...) 
Det har ju trots allt gått en bra bit in i Januari, men alla andra månader på året då ;) ? 
Nesh, dags att ta tag i det kanske... 
Imorgon börjar i alla fall vårterminens schema och tro det eller ej, men jag är ordentligt taggad! :D Konstigt, men så är det i alla fall. Här nedan ser ni mitt schema!
Jag ska inte ha matte C (läste det i tvåan) och inte heller steg 5 i språk (läste "bara" steg 4 i tyska) och inte heller individuella val.. Relativt soft schema ändå, kunde varit såååå värre :) 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0