Äntligen

Nu på jullovet var jag sååå duktig och tog tag i mina bihålsinfektion eller inflammation, ingen aning om vad det heter helt ärligt xD Det gör ont i alla fall och har gjort så hela hösten. 
Gick hursomhelst på penicillin i 10 dagar men det hjälpte inte, så idag har jag varit duktig och ringt upp vårdcentralen igen och fixat en remiss till röntgen i Kalmar. Jippie. 
Nu ska iaf pojken hämta mig på skolan, och så blir det hem o plugga innan det kanske blir lite korpinnebandy ;) Kan jag behöva för att rensa ur hjärnan (om jag nu kan spela över huvudtaget).
Har som nyårslöfte att träna mer, men hur ska det gå till när man mår dåligt?... Hum, finns det några speciella regler för nyårslöften om man exempelvis är sjuk?
Något att fundera på i alla fall!
Ha det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0