Just nu

Det är torsdag morgon. 
Ute skiner solen, i alla fall någorlunda, och träden blommar. 
Efter att ha sovit över hos älskling igår till idag, tagit bussen till en tom skola sitter jag nu här på en studiedag och väntar på att klockan ska bli mer så jag kan gå hem till Malin. 
Idag är nämligen det sista stora repet inför Blues & Roots-festivalen :O Himmel!
Och efter det ska jag försöka ta mig till Högsby för att klippa mig :') ååh, vad jag längtar :O ser fram emot att bli korthårig och megablond! (bilder kommer ikväll!)
För övrigt var sthlm helt fantastiskt, så nu är man inspirerad och ska sätta sig och skriva omedelbart! ^.^ 
Ha en treeeevlig torsdag!! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0