Afternoon @ Malins

Sitter just nu och känner doften av frasvåfflor... Mmm, så mumsigt! Är nämligen hemma hos Malin och hon håller på att göra våfflor!! Så himla supernice :D . Så resten av eftermiddagen (som slapp spenderas i skolan, yeeeees!!) så ska vi plugga och förbereda inför vår resa imorgon! Förhoppningsvis har jag (vi) internet och el på bussen så att man kanske kan skriva ett inlägg eller två - man blir ju så inspirerad av att åka buss (där färden kommer pågå i fem timmar och femtio minuter :) för övrigt) och kan lugnt säga att jag längtar!! Till och med resan dit! . Om allt går som det ska så kommer vi att intervjua en författare, och dagen därpå ska vi givetvis hinna klämma in lite shopping ;) Ser fram emot två, om än så korta, dagar i huvudstaden! . Nähe, nu ska det här ätas våfflor och så ska jag glädja mig åt att jag bokat tid för klippning och färgning, äntligen!! :D Så har mkt att fira nu, hehe.. . Ha det alla människor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0