Sjungom.....

.... Studentens lyckliga dar ^^ 
Japp, för imorgon tar världens finaste pojkvän studenten :D ska bli superkul, och har huuuuur mycket förväntningar som helst xD
Har gått in mina snygga klackskor som jag köpte i sthlm (man kaaaan bara inte inte älska dem! Eller ja, man kan inte låta bli att älska dem!!) och dessutom klänningen ^^ Mm, det blir nog jättebra! Men oroar mig mer för att träffa hela släkten.. Kanske inte dem jag redan träffat, men alla andra :) 
Men allt har en tendens att lösa sig!
Dessutom ska jag nog ut på krogen för första gången imorgon med, får se hur speciellt det kan vara ;) Har ju trots allt varit 18 år i mer än en månad ^^ 
Men nu ska jag läsa och sedan sova, för imorgon händer det ju grejer ;) Nattinatti alla!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0