Ojojoj...

... Vad tiden går fort!! Nu är det bara två veckor kvar innan skolavslutningen :)
Innan dess är det en hel del som ska göras färdigt i skolan, men det är bara att beta av en efter en. 
Johan<3 tar studenten nästa fredag :O Det är inte klokt! Vad sjutton ska man ge honom? Uhf, som om inte födelsedagspresenter till killar är svåra, nu ska man hitta en studentgåva med... *suck*! 
Kanske skulle be några om tips? Hm..
Aja, på min egen skolavslutning ska jag i alla fall spela solo på tvärflöjt, HUA. Bo Eves Psalm, tycker om den jättemkt! Och får komp till, så det borde låta bra… 
I eftermiddags var jag och Frida hemma hos Julia! Vi köpte med oss fika hem och låg och stekte i solen... Var riktigt härligt! Vet inte om man fått någon bränna direkt, men skönt var det iaf :) 
Nu ska jag återgå till plugget, hu... Sitter och skriver en dagbok på tyska.. Hehe, är svårare än vad jag trott menmen! ;)
Ha det!!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0