Mysmåndag

Just nu sitter jag och tittar på filmen "Den siste tempelriddaren". Läste boken för tre år sedan, så det är spännande att se filmen eftersom jag inte kommer ihåg alltför mycket av boken. 
Tycker den är riktigt bra hittills! 
För övrigt hör man regnet smattra mot fönstret, och så länge det inte åskar så är det väääldigt mysigt :)
Nu måste jag återgå till mitt skrivande! Det är så mycket som händer de här två sista veckorna :P Imorgon ska de med kultur- och samhällsinriktning åka in till Kalmar, och vi på kulturen ska gå på konstmuseum. Jag är verkligen jätteglad att jag valde kultur, det passar verkligen mig :) Kan rekommendera det, om ni funderar på att gå på samhällslinjen!! 
På onsdag blir det seminarium i Repan, får se vad det innebär! Torsdag händer det nog inget särskilt, men på fredag är det Johans student :D ska bli jätteroligt! 
Ojoj, dags att ta tag i allt plugg o liknande ;) Ha det alla människor! ° 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0