Jobb, jobb och jobb

Det är vad som gäller nu. Inte mig emot, det är ett trevligt jobb som ger en fin bränna på armarna dessutom ;) Pengarna behövs! Till min stora glädje fick vi ju också studiemedel den här månaden så kanske följer med Malin till Kalmar och köper mig ett par ballerinor. 
Blev så ledsen härom dagen, var inne på en hemsida och tänkte beställa hem ett par sådana. Det fanns olika kategorier (färg, märke osv…) och då valde jag min storlek, nr 40. Det kom fram fyra par... FYRA! Snacka om deprimerande...... 
Men en sak som definitivt inte är det var den trevliga och fina eftermiddagen hos Fritt igår! Först var vi och gick på Ljugnerholmarna i Fliseryd, och sedan gick vi hela vägen hem till Frida :) Där badades det i Emån och sedan lite volleyboll/fotboll i trädgården, så himla sommar-mysigt!! :D 
Man har planer inför helgen också, förhoppningsvis blir det Johan för han ska resa bort sedan :( Först till Gbg och sedan Härjedalen! Och jag kan inte följa med :'( Buhu, hade velat men måste ju jobba... Men sån't är livet, eller hur är det ? ;) 
Nu ska det minsann bli Miss Marple!!! Så spännande, ska se om jag kan lösa mysteriet innan det avslöjas! 
Här är också en underbar bild på Julia & Frida i Emån som får avsluta det hela :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0