Första veckan!

Den har alltså gått :O OMG, en hel vecka av nio på lovet... Det kommer gå så förbannat fort :/ FYY xD 
Jag jobbade hursom två dagar den här veckan, sedan blev jag sjuk. Ingen surprise där kanske, förutom att jag blev jääävligt sjuk xD 
Snuva, feber & bihålsproblem är bara några av de symptom jag haft! Till och med ögonen blev infekterade :/ Menmen, nu är jag definitivt på bättringsvägen vill jag lova! Ska ut och lägga mig i solen nu :) 
I morse var det faktiskt något annat som störde mig som attans - strömavbrott -.- 
Jag hade tänkt titta på film men det blev det ju inget av xD Det blev så väldigt tyst när man inte hade någon el. Inget knäpp från kaffekokaren, inget svagt surrande från kyl och frys och ingen radio eller TV som var igång.. Men efter en och en halv timme var den tillbaka, tack och lov! 
Imorgon ska man jobba igen, och ser fram emot det huur mycket som helst :) Är så himla rastlös nu, haha! Precis som vanligt när man är sjuk. (Bilden är från en sommarvandring för några år sedan, tycker om den väldigt mycket!) 
Ses i solen ? ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0