Vad jag saknar just nu...

Man skulle kunna tro att det är choklad... Eller min älskling :P Just nu saknar jag givetvis detta (speciellt det senaste!) 
Men jag upptäckte det i morse... 
Jag måste börja med att säga att jag tkr om snön. Visst, kan bli lite för mkt och definitivt för kallt! Men dt är ngt visst med att sitta och dricka te inomhus medan det snöar ute ^^ (Här riktas en stooor tanke till den tredje januari förra året, fast då var dt kaffe :).) Dessutom är det vackert, och en skön kontrast till den trista hösten man alltid måste gå igenom (även om jag gillar färgerna så länge det inte är grått..). 
Men, för att komma till saken. 
Jag vaknade av mig själv i morse, istället för av väckarklockan och det uppskattades mkt! Men det var då jag insåg det... Solen sken in genom fönstret, och jag bestämde mig för att ligga kvar en stund, bara för att jag kan, liksom. 
Och det var då jag hörde ... INGENTING. Det var liksom tyst, hörde inte ens lammet mä:a eller Puzzla springa i trappan. Men det var då jag insåg vad jag inte hörde... FÅGELKVITTER! 
Hörde inte någon fågel sjunga utanför fönstret som jag gjort förut, typ på våren och sommaren.. Och det är ju inte konstigt, med tanke på att det är mitt i vintern xD Men iaf, har varit så stressad och uppjagad sedan i höstas att jag inte tänkt på det alls..
På fågelkvitter liksom... Löjligt, jag vet... Kan helt enkelt inte låta bli det! xD
Nu ska jag återgå till min härliga bok, Angélique av Sergeanne Golon som jag fått låna av snälla Evelyn :D 
Ha en underbar, trevlig lördagkväll :D (iaf det som är kvar av den!)  Natti ^^ 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0