SöNdAg och det har varit en bra helg!

Fredagen blev till att vara med Frida och Julia hos Andreas :) Såg en gryyymt bra skräckfilm! 
Iaf. 
Lördagen: firade mamma och älskling kom hit med, mkt mysigt! :D 
Och till slut: söndag, åkte in till stan med honey och var i Repan (Johans andra hem ;P) och träffade Duvan. Sedan mötte man upp Julia, Andreas & Frida och ungicks med dem innan de gick på bio och jag åkte hem ^^ 
Varit duktig och gjort kultur-läxan. Eftersom jag var hemma i tisdags missade jag tyskaläxan, och attans - nu vet jag inte vad jag ska göra xD så jag har bara läst de 2,5 sidorna vi hade :) Vad gör man liksom?
Ser för övrigt fram emot min låååånga håltimma imon :D fan vad trevligt ^^ 
Nu ska jag mata Sparven och sedan läsa lite, natti alla människor :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0