Skola..

..Hur ska man reagera? Jag vet inte, jag både längtar och inte xD
Skönt att få en vardag igen, att träffa alla och att få komma ifrån hemmet lite ;) Samtidigt är jag så sugen på att bara ligga kvar i sängen imon xD 
Efter cupen igår (som trots allt gick sisodär) är jag heeelt slut. Dessutom så jobbade jag idag och det hjälpte väl inte direkt heller!
Att vara uppe sent och gå upp tidigt för att mata lilla Sparris (Sparven, det lilla lammet!) är väl inte heller så smart för en trött och sliten som jag :P 
Snart är det dags att packa ihop alla grejer inför imorgon (med andra ord datorn, laddaren och kanske någon fungerande penna..?) och sedan ta fram kläderna man ska ha imorgon (är rädd att mitt sinne INTE kmr vara på min sida imorgon, lär stanna kvar på huvudkudden när jag ska upp och duscha!!)
För att sammanfatta lovet så har det varit helt okej, inte alls varit lika sjuk som jag var förra året t.ex :) Däremot (som vanligt) önskar man att man hade haft mer tid på sig att träffa kompisarna, njuta av livet och vilat sig xD 
Aja, nu är det bara att samla nya krafter! In i plugg och skola med buller & bång så löser det sig alltis ;) 
Nu ska jag som sagt ta tag i mitt liv, kmr däcka framför TVn annars o det är inte bra xD 
Nattinatti alla så hörs vi, lr ngt xD 
Pussar o kramar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0