Sjuklingen checkar in!

Det blir film, film och plugg imorgon, eftersom jag nästan 100%-igt stannar hemma xD Har inte haft en sådan här snuva på väldigt länge, o mamma tror jag har feber (men dt har jag inte alls!!) så en dag hemma med kål, vatten, morötter, råa potatisar och vila tror jag är nyckeln till min friskhet :D 
Så jag orkade inte med hela dagen i skolan, utan gick till 14 och hann med de flesta lektioner iaf, men sedan tog dt stopp... Om ni vet ngn bra film, snälla tipsa? xD
Jag hoppas på att blir frisk till helgen, jag saknar älskling :( 
.
Här har ni en fiiiin bild på mig när jag bygger snölykta kvällen innan julafton iaf ;) bjuder på den!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0