Nähe..

.. Det sägs att distans-förhållanden ökar kärleken.. Men ibland skulle jag fan göra vad som helst för att få spendera en hel vardagkväll tillsammans med älskling xD 
Tränade ikväll då, och det var helt okej! Fast levern flyttade sig i slutet, alltid lika nice när den lägger sig mellan lungan o revbenen ;) menmen, ska inte klaga, finns de som har det värre! Och jag får skylla mig själv, är inte 100 efter förkylningen men aaack så svårt att låta bli :P 
För övrigt har den här måndagen varit chill... Sett till att få många håltimmar i veckan, så nu ska jag stenplugga i skolan och ta det lugnt när jag kmr hem! :D
.
Imorgon ska det iaf bli roligt som FAN. Dagen blir rätt tuff, men efter skolan blir det hem tilll Julia, sedan U-gruppen och sedan tebax och natta över där med Fritt, ska njuuuuta av att kunna använda min sovmorgon ;) Den extremt stora nackdelen när du bor som jag gör kan jag säga!
Nu ska jag iaf sätta mig och läsa Brott & Straff av Fjodor Dostojevskij ( okeeej, nu stavar jag fel på efternamnet men orkar inte gå och se efter xD )
Nattinatti alla människor :)     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0