Lördagen

Gick myycket bättre på matchen än väntat idag! Fick vara back med och har fått mer förståelse för var backarna vill ha centern, det kan jag säga :P 
Sedan åkte man hem, duschade och gjorde vad man kan åt sitt utseende (man kan ju inte bara vara som man är direkt! ;P) Och det var riktigt kul hos Eva! Träffade lite nya människor med, det var roligt :) 
Imorgon (idag) är det söndag (yeah, like you didn´t knew that!), och den ska faktiskt gå åt till att inte göra så mycket. Vissa saker som ska pluggas på, men annars ska jag bara ta det lugnt är tanken. För det är liiite väl positivt att hoppas att älsk kommer, så lika bra att ställa in sig på dt xD Jag menar, det är ju trots allt söndag  o skola dagen därpå ;) 
Har beslutat mig för att INTE få söndagsångest. Ni vet: 
1. Timmarna rinner iväg. 
2. Du får inget gjort. 
3. Det du tänkte göra, hinner du inte för du har troligtvis planerat för mycket småsaker. 
4. Oron över allt du tänkt göra i helgen och skjutit upp.
5. Tanken på skolan får dig att få ont i magen och du vill helst inte gå och lägga dig trots att du är trött. 
Mmm, det vill jag inte ha imorgon tack xD 
Tänker minsann gå och lägga mig, så det så :D 
Ha en trevlig söndag! Massa kramar osv. ! :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0