Fredag kväll - och eftermiddagen hos Julia!

Okej, först världens viktigaste nyhet: 
JAG HAR FÅTT G I MATTE C!! :D Gratulera mig, århundradets kurs är avklarad ^^ 
(sen vill jag bara passa på att påpeka att mina betyg i övrigt är mkt hyfsade, vilket SYO:n faktiskt påpekade idag!) 
Anledningen till att jag var hos SYO:n var att jag ville kolla mina meritpoäng ^ - ^ Och dessutom är jag grymt sugen på att studera till lärare i Malmö (författare kan jag ju bli på fritiden!) fast jag egentligen vill läsa i Lund, men då kan jag inte bli lärare :S 
Aja, iaf :) 
Skrev matteprov om Shakespeare idag på engelskan, och i sann författaranda måste jag säga att han var jätteintressant, men provet var ju som det var xD Just nu sitter man i Julias rum och ser fram emot en mysig fredagkväll ihop med henne o Julia ^^ Vi ska strax laga kyckling! 
Imorgon hoppas jag att honey<3 kan komma till mig, vi ska fira att vi fixat massa kurser xD 
Hursom, dessutom ska man plugga på en massa läxor på söndag, jippie! (men det vet vi alla att jag inte kommer göra, för jag kommer göra det på måndag kväll ist ^^ xD) 
Nu ska vi spela gitarr ;) om ni vill lyssna på oss finns vi som CallDowns på myspace ^^ (och ja, vi håller på med en låt som vi sjunger alla tsm!) 
Ha det :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0