Första skoldagen..

..Och det är fredag! :D Sitter nu med mammas hemmagjorda pizza i magen och har sällskap av Puzzla och lilla Sparris Jack ligger och mumsar på lite hö :P 
Skolan var verkligen helt okej idag, fast efter jobbet är jag nu så enormt, sjukt trött att jag lär däcka om några minuter. 
Iaf. 
Imorgon - match + Eva, som fyllt 18 :D så himla kul!! O Frida hittade den bästa presenten ngnsin! (men tänker naturligtvis inte avslöja vad det är) 
I övermorgon - VILA, o försöka fixa smågrejer. 
Och nu då - sakna älskling (för det gör man heeela tiden), läsa, skriva lite tror jag och titta på TVn. 
När mamma har fjärren så blir det zappning mellan Let´s Dance och På Spåret, nu kmr det bli jobbigt för mamma att välja xD 
Jag själv skulle föredra en grymt bra film, men det står stilla i huvudet... *suck!* 
Aja, nu är det dags att dra sig :) Jag har ett för konstigt humör för att sitta här ^^ dessutom enorm skrivlust, borde passa på att använda den med (A) 
Natti ! (*Nottinotti som Malin och jag kom fram till att det hette på italienska av ordet Notte som betyder natt) när ni nu ska gå och lägga er!  

Kommentarer
Postat av: frida

hihi visst va presenten bra?

2010-01-10 @ 17:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0