Ååh :)

Nu är jag lycklig!!! 
Träningen idag fick mkt bra, var bara lite småseg men fick ut mkt av det iaf. Så nu är man GRYYMT taggad på cupen på onsdag! Kom gärna och titta, första matchen mot Craftstaden kl 10.00 i Fliseryds Arena!
Och som om det inte vore nog så ringde älskling<3 tidigare idag! :P Febern har gått ned så mår han tillräckligt bra så ska vi gå på bio imorgon :D Jag har saknat honom så hemskt mkt, så dt tkr jag minsann var en bra idé! 
Ska gå på Avatar i 3D, och jag har hört att den är bra så det blir nog mys :) 
Oh shit, nu mä:ar det ifrån köket ;) 
Pärlan och Jack ska ha sin välling nu, bäst jag avslutar dt här :) Massa kramar, nattinatti!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0