Torsdag nu , fredag snart!

Så vill jag gärna tänka. Att det snart är helg alltså :) Med två lektioner imorgon är man nästan sugen på skolan eftersom det kommer gå så fort ;) 
Ingen innebandymatch i helgen hlr, dt känns ju lite sisodär eftersom det gått så bra på träningarna den här veckan! Men min kropp behöver vila, så vad sjutton ^^
Hah, på tal om vila!
Jag skrev ju att jag antingen skulle träna eller jobba igår.. Hehe, gissa vad jag gjorde ? xD Att jag hann med både är ju sjukt fantastiskt, men dt var lätt värt det :D 
.
Kommit igång ordentligt med mitt o Malins projektarbete :D! Visserligen ska man inte sätta igång med själva grejen förrän till nästa termin, men planering och att spåna omkring på nätet är minst lika kul! Ser verkligen fram emot att få sätta igång, galet vad jag är sugen!! :D
Nu ska jag fortsätta att läsa Brott & Straff, göra mig en kopp te och sakna honey ^^ 
Imorgon blir det roligt btw, ska vara med massa roliga människor, bland annat Nina som jag saknat så JÄÄVLA MKT nu på senaste tiden ^^ Hennes blogg, www.livetsmelodier.se, rekommenderas varmt! 
.
Nattinatti alla människor! 
.
.
Kan jag få skänka dig en ton..? En alldeles speciell melodi..?  

Kommentarer
Postat av: Nina Jansson

Saknar dig en massa också gumman!! Och jag är lite nyfiken på vad ni ska ha för projekt arbete :) De får du berätta om imorgon.

PussHadebäst så ses vi imorgon !<3

2010-02-04 @ 22:00:40
Postat av: Jenny

Hanna, förlåt om jag rättar.



Men det ska nog vara www.livetsmelodier.blogg.se

2010-02-05 @ 11:16:46
URL: http://beforeyougo.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack :) men det tycker jag själv med så :D

2010-02-05 @ 19:00:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0