Studiare...

..att studera på italienska. Just vad jag gör just nu. Eller egentligen inte, eftersom jag sitter här och skriver... Borde vara det jag gör för tillfället, men alla behöver ju en paus :) 
Och dessutom har jag en trevlig engelskaredovisning att titta på med, så nu får italienskan ta en paus för jag vill skriva på ett manus med ^^ 
.
Är det bara jag som längtar efter lovet...? Har en massa småsaker att göra då, och ska bli skönt för då är alla prov och redovisningar över! hehe (A) 
Förresten! Hade en trevlig friluftsdag idag ^^ bowling på förmiddagen och sedan långpromenad.. Mm, genomkörare är aldrig fel.. xD
Nähe, nu ska jag återgå till mitt plugg! Det var trots allt därför jag stannade hemma ifrån kören och gruppen idag.. 
Jappjapp, hoppas tisdagen har varit till er belåtenhet ^^ 
Massa kramar!    
.
( Bilden, eftersom sommaren är lite saknad ändå :) ) 

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :D vad roligt att höra!

2010-02-09 @ 23:32:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Glömde den inte ;) valde bort frivilligt... haha

2010-02-13 @ 12:06:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0