Söndag i italienskan och vilans tecken!

Jorå, blev till att åka till honey igår ^^ riktigt mysigt, fast besviken på Melodifestivalen men vad gör man.. :/ 
Tyvärr skulle han upp och jobba (tänk att gå upp en söndag klockan 06.15 för att jobba, så hemskt! Och jag är ändå inte en sådan där som ligger och drar mig efter kl 10 på helgerna!) så snälla Evelyn fick skjutsa mig ända hem (:O) eftersom väntsalen inte öppnade förrän klockan 11, och jag skulle med halv nio bussen hem xD Så himla lyckat! Vad är då meningen med väntsalar om de aldrig är öppna...? (-.-) aja! 
.
Kom hem och började läsa (vad annars?^^) men lyckades då somna xD haha så kan det gå! Sedan dess har jag suttit med italienskan och tagit mig en siesta då och då. Nu funderar jag på att baka ngt smaskigt, blev inspirerad av mammas blåbärspaj (gillar ju inte paj) men jag tror inte jag orkar det... (A) 
.
Nähee, kanske ska ta tag i mitt liv och se till att få ngt gjort nu ? ^^ kmr säkert sluta med att jag sitter och tittar på Top Gear på TV lr läser en bok (A) hehe.. *harkel*    

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha där ser man, vad roligt ;) ha en bra måndag!

2010-02-08 @ 13:38:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0