Melodifestivalen!

Jaopp, har slagit mig ned i soffan med mor o far. Som sällskap har vi Puzzla, godis, chips och snart förhoppningsvis pop corn :D 
Som vanligt inga höga förväntningar, men en mysig familjegrej är det iaf :) Förstår fkt inte varför jag tittar ibland, men älskar man musik mkt så! 
.
Mitt humör är på topp efter att ha varit och jobbat och sedan duschat varmt.. Det enda som fattas mig nu är älskling, men man kan inte få allt ;) 
Hoppas er lördagkväll är riktigt trevlig, min är det än så länge iaf ^^ Frågan är om man kommer få söndagsångest imorgon eller inte, men troligen inte p.g.a matchen! 
.
Nu ska jag smaska i mig, vill hinna sitta en stund vid pianot och guran efter TV-tittandet ;) Som sagt, ha en superhärlig lördagkväll, vare sig det är utgång, hemmakväll eller vadsom!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0