Lördagsgodis på en tisdag...

Vi satt och funderade och diskuterade detta fenomen härom dagen. Lördagsgodis. 
Jag , personligen, är en enorm godisgris. I veckorna har man sååå mycket, så för att orka med brukar jag ta en chokladbit då och då. Men på helgen! Då behöver jag nödvändigtvis inte ha, vilket är lustigt :S så för mig gäller alltså vecko-godis, istället för lördagsgodis.. Så knäppt!
Just idag är det också viktigt, kmr nämligen inte hem innan halv tio x) Så blir att köpa gröna äpplen och en geisha innan jag går till köreen!!
Sedan blir det U-gruppen :) Måste dessutom hinna plugga engelsk grammatik och lite italienska.. Länge leve språket :D ! 
Sedan ska jag till JENNY & MARIA P, så jäävla kul :D 
Hoppas er tisdag inte varit/är/blir för hård (som min alltid är!) 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0