Lördagsfrukost

Åt just pannkakor till en spännande film, så kan man också börja dagen xD 
Okej, klockan är typ 12, och jag vill bara påpeka att jag gick upp vid halv tio ;) grejen är att jag inte är så förtjust i frukost, så måste vänta en stund innan jag äter :) 
.
Nu är då frågan vad man ska göra "sista" dagen på lovet... Eftersom det är match imorgon vill jag inte vara uppe till klockan två inatt om jag säger så. Säsongen är snart slut och jag tänker njuta av de sista matcherna och bara ge järnet!! 
Jag har två idéer för min lördag, och det ena är att älskling kmr hit :) Det andra innebär att man bara ska vila och jobba, så det är två helt okej alternativ fkt.. 
.
Neh, nu ska jag börja bestämma mig :P Ha en härlig lördag! 

Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

Visst är det så? Pommes utan salt = 0!

Peace and love

2010-02-27 @ 12:31:50
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0