Lördag, och vad har då hänt idag...

.. Jo, jag har spelat match minsann :D 
Det var hemma mot SSG, tänk att de tog sig till Småland i den här snöyran ;) Iaf, blev 4-4... eftersom vi tog oss upp i underläge så måste man säga att jag är riktigt nöjd! 
Dock har jag nu beviset på min egen klumpighet.. -.- xD joorå, lyckades fastna i en motståndares blad så fick en extremt blödande tumme då hon ryckte till! xD haha, jösses... Så nu håller man tummarna (haha, erkänn att den var fyndig!) att det inte blir en blånagel, den är inte alls svullen längre och blöder inte heller ^^
Tittade på A-lagets match innan också, och hoo vad spännande det var :D slutade 7-7, blev jämnt idag :S xD 
.
Blev en mysig hemmakväll sedan man var ute på svängen igår ^^ (vilket för övrigt var jättekul!) och har precis sett Melodifestivalen.. jorå, var dt rätt bidrag som vann? ... Hmm... ;) 
Imorgon blir det iaf honey, är ju trots allt alla hjärtans dag^^ Inte för att den ska firas speciellt eller så, har köpt en present som vi ska dela på istället :) fast ska hinna med lite repning innan dess ;) Som tur är har jag sovmorgon till kl 11.55 på måndag (haaallelujah...) 
Nähe, nu ska jag laga mig spaghetti med köttbullar :D (om jag lyckas slita mig ifrån facebook o min idéskrivning..)
Hoppas att alla får en underbar lördag (och söndag för den delen)!
.
FÖRRESTEN! Fick MVG på mitt italienskaprov ;) vet inte poängen än, men har jag alla rätt kmr jag bli överlycklig :D  
Så. 
Nu ska jag gå! 
.
Uuuh, saknar dig :( <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0