Innebandy är en livsstil!

Åh, vilken morgon! 
Satte klockan på kvart i tio för att "komma upp", jag sov ju mer än åtta timmar och det är inte bra.. Men lyckades stänga av den och somna om iaf xD 
Och det är något fantastiskt, för jag har sjuukt svårt att somna om, har jag alltid haft! 
Funderar för övrigt på att äta frukt till frukost, ehe.. (kanske därifrån ordet kmr??)
.
Ska nu ladda enormt med kolhydrater idag, det är inte långt kvar till samlingen inför matchen!! Det är visserligen borta mot Mörbylånga, men iaf. För det är något visst med hemmamatcher..
Iaf i den klubben jag spelar i! Brukar vara en del folk som kommer och tittar, bra stämning och de små barnen kan spela i tiominuterspauserna mellan perioderna :)
Innebandysäsongen är ju inte på en så stor del av året ( förutom försäsongerna då, de startar ju i Juni typ xD, syftar på själva seriespelet här. ) så det känns som om alla vill njuta så mycket som möjligt.. Inte bara vi i laget, utan de som bor runt omkring och de vars barn spelar och de som helt enkelt bara älskar innebandy... 
Nepp, det är så :) Innebandy är en livsstil! Och jag är glad att jag tillhör den stilen :) 
Sedan kan resorna till bortamatcher vara superroliga, och det är härligt att komma och se hur andra har det i sina sporthallar ^^ Och det är aldrig fel att äta på Burger King på vägen hem hlr.. (A) hahaha! 
.
Nähe, nu har jag suttit här för länge! Borde trixa lite med klubban och börja packa, får INTE glömma bandaget idag eftersom jag är förkyld.. -.- 
Hoppas ni får en jättehärlig söndag, sista dagen på lovet :O :) 
Kraaaamar ^^         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0