Freeedag

Kom hem från älsklingen för ett tag sedan, nu tittar man på TV och läser en superbra bok :D 
Senare är tanken att man ska skriva lite, och helt enkelt ta det lugnt!
Egentligen skulle man vilja hitta på något ikväll, eftersom det kommer bli en lugn hemmakväll imorrn eftersom man har match borta på söndag :P Är redan laddad nu, och det är ett gott tecken!
.
Var sjukt kul med Nina (livetsmelodier.blogg.se) igår, tänkte fkt lägga in några bilder sen från mitt "modellerande" xD dessutom vatt det spelkväll och det är bara att gratulera Björnholm till vinsten i Barngeni xD Mysigt att sova hos honey som vanligt, speciellt att få sovmorgon!! Vet inte riktigt om jag längtar till skolan än , på tal om sovmorgnar.. Har varit ett sånt lugnt och skönt lov om man bortser från all snöskottning.. :) 
.
Nu ska jag återgå till mitt skrivande iaf :) Ha det alla!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0