En timme á la bibliotek!

Japps, sitter här på min vanliga torsdagshåltimma för att försöka göra så mycket nytta som möjligt... Har inte gått så bra dock ^^ 
.
Snart är dt lunch iaf, o vi har fkt klimatsmart mat den här veckan i skolan. Vad jag tkr om dt?...
Helt åt skogen! 
Har mest fått grönsaker tycker jag, och mest potatis... Missförstå mig rätt nu, jag tycker verkligen om grönsaker (jag brukar ta mig en decimeter lång gurkbit att äta eller skala morötter när jag kmr hem ifrån skolan) och potatis kan jag t.o.m äta rått, för dt är jättesmaskigt :D 
Men det var jättelänge sedan vi fick ris t.ex., för pasta har vi haft, o jag vet att dt är hemskt oklimatsmart, men de kunde väl haft det veckan innan då...? *suck*.. xD
För övrigt tycker jag ofta om skolmaten, det är inte det som är problemet :) deras spaghetti med köttfärssås är fantastisk!
.
Nu ska jag inte vara en sådan surpuppa att jag sitter här och klagar eftersom det finns barn i Afrika som svälter, utan jag ska återgå till mitt älskade skrivande :) 
.
Eftermiddagen + kvällen ska bestå av plugg, och det är skönt med tanke på träningen vi hade igår xD jösses... 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0