Attsingen!

Onsdag morgon, så god morgon alla xD
Sitter här på min fina sovmorgon, som som vanligt spenderas i skolan! Men å andra sidan får man faktiskt en del gjort när man bara sitter här, även om en del tid spenderas på facebook (A) 
.
Ikväll blir det iaf träning :D om jag nu inte måste jobba, lr om snöovädret hindrar resan dit xD
Jag måste säga att det är härligt med så mycket snö! Visst, extremt jobbigt, men hur ofta får vi en lång, riktig vinter? Alldeles för sällan! Okej, jag medger att det kan vara jobbigt med halka och jag gillar inte att det är så kallt, men snön är så underbar ändå :D 
.
Nu ska jag sluta vara så glättig ^^ är för trött för det, och dessutom ska jag följa frida och julias exempel ; Plugga engelska grammatik! :)  (btw, ska det vara särskrivning där....? Hm...) 
Japp, nu är det 13 månader...<3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0