Torget

Jao, sitter som sagt på Torget i skolan ^^ har som vanligt sovmorgon till 09.50 , så Frida och jag roar oss med att frivilligt göra våra läxor.. 
Vad löjligt det låter! Alltså ordet läxor.. Att man har läxor på gymnasiet är också fånigt.. Asså, inte läxorna i sig, utan själva ordet. Så sa man på låg-, mellan- och högstadiet; "jag ska hem och göra min läxa!" 
Nu säger man istället plugga. För poängen är ju att du ska lära dig något och förhoppningsvis komma ihåg det. Haha, alldeles för djup tanke så här på morgonkvisten känner jag nu, kanske är dags för en promenad? 
.
Efter skolan ska man börja teroikurs för kökortet, hejaheja säger jag bara xD känner mig så negativt inställd till körkortet just nu - känns inte som om jag någonsin kommer ha en chans att ta det. 
Och på tal om det! 
JOHAN<3 tog körkort igår :D är så glad för hans skull ^^ ;D Och dessutom gick det finemang på båda proven jag skrivit den här veckan, så nu är det bara att hålla igång till skolavslutningen. Räknat med den här veckan, så är det faktiskt bara åtta veckor kvar :) 
.
Nepp, nu ska Frida och jag återgå till.... ööh aah, plugget ;) haha!
Hoppas ni får en finfin onsdag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0