STHLM

Japps, idag har man varit duktig minsann vill jag looova! 
Började med att springa frivilligt med Frida på spåret på håltimman (varför? snart orientering, man får inte tappa nu även om säsongen är slut...)
Och som om inte det vore nog (eftersom vi sprang mer än dryga fem kilometer) så har jag jobbat.. Tung torsdag, men ändå rätt okej :) 
.
Packat lite smått inför resan imon, vet inte ens vad jag ska packa i dock xD jag menar, 2 nätter - vad behöver jag? En ryggsäck, lite kläder, tandborste & borste.. Med andra ord inte alltför mycket. Jag gör nog det imorgon, vill nog krypa ned i sängen och läsa och tända mina fina ljus en stund istället! 
.
Önskar för övrigt att jag hade någon som kunde ge mig tips på hur man bör spara i månaden - hur mycket osv. för jag kan inte bestämma mig :) xD Har en massa förslag på hur jag ska göra men det är det som är problemet - de är för många... Det här med körkort hänger som ett moln över en hela tiden, man blir oerhört orolig fkt.. Som vanligt ;) 
.
Sov sött alla nu iaf! Lovar att blogga om alla händelser på måndag kväll eller så, lär nog bli en del bilder också. Natti! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0