Nattliga samtal

Det är något visst med dem. Nattliga samtal alltså. Kan vara fnissiga sådana med polare, eller mysiga sådana med pojken. Allt mellan himmel och jord. Hur det gick på det senaste provet, framtiden... You name it! 
Av någon konstig anledning har jag blivit väääldigt förtjust i dessa samtal... Varför? Jag undrar jag....
Det är inte klokt vad man saknar dessa samtal när man sover ensam. 
Känns tomt och kallt.
Jag har med andra ord blivit för förtjust i att diskutera, argumentera och debattera om diverse saker. Och det måste givetvis vara mitt i natten!
Det låter ju inte klokt, tycker du. Resonemanget är väldigt logiskt om det nu är så du tänker :) Men nu är det så i alla fall. Det är något med mysfaktorn att veta att man dessutom kan sova ut dagen därpå, och ändå vara uppe länge och snacka.. 
Nähepp. Det tycker jag om! Därför tänker jag nu ha ett nattligt samtal med min vanliga dejt; Brott & Straff! har mindre än 100 sidor kvar nu i alla fall, är så nyfiken på hur den slutar... xD
Natti :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0