En fråga om att våga tro på framtiden..

Jösses.. Är man trött eller är man trött? 
Ursäkta om man varit kass på att blogga, men det har varit sååå sjukt mycket den här veckan.. Och nästa kommer inte bli bättre. Inte den efter heller xD
.
Imorgon ser man fram emot ett italienska-prov. Och en redovisning för tyska steg 3 om vår resa. Mjaaao! På tisdag är det kultur - & idéhistoria som gäller :) Wagner, Verdi, Grieg & Chopin är några exempel... 
.
Hursom har helgen varit riktigt trevlig! Firade fars födelsedag igår med lite släkt här hemma och dessutom var älskling<3 här hela helgen, riktigt mysigt.
Det är svårt att undvika att prata om framtiden med Johan. Han tar snart studenten, och hela världen öppnar sig för honom :) Trots allt hets som jag känner just nu, och pressen att sätta MVG i vissa ämnen, så känner jag en framtidstro. Eller ja, i alla fall till en viss del. Och dessutom - jag går en enormt bred linje och har ett år kvar på gymnasiet. Kom igen, allt löser sig ;)
.
Nu måste jag definitivt återgå till italienskan, hua! Oroar mig som attsingen , precis som vanligt... 
Ha det fint alla :)    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0