Eftermiddag..

Har slagit mig ned hos Malin för planering inför projektarbetet. Jag älskar verkligen min o Malins idé, trodde inte jag skulle gilla den här kursen men hittills har det varit underbart :D 
.
Ikväll blir det innebandyplanering inför STHLM:s resan :D ska nämligen se SM-finalerna i Globen, och bo på Globe Hotel nästa helg.. Inte helt fel kan jag säga! Det är ju något att blogga om tkr jag ;)  
.
Firade älskling<3 igår, hela nitton år... Jösses xD Det var hursom mys :) Nu är påsklovet visserligen slut, hujedamej :( Menmen, det är bara att ta tag i allt - det är trots allt "bara" 10 veckor kvar till sommarlovet :P För övrigt fyller jag arton om exakt tre veckor! Hehe..
.
Dags att dra sig, ha det alla :)    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0