Det här med framtiden

Jag är en planerare. 
Jag planerar i princip allt - vilken tid jag ska göra vad, hur jag ska göra det osv. Och då menar jag veckor i förväg. Kanske för att jag bor där jag gör; Jag slutar kl 16 viss dagar - sista bussen hem går 15.30.. 
Och ja, nu är det så att man går tvåan. Man har alltså gått mer än halva tiden vid det här laget, och det skrämmer mig. Vad ska man göra sedan? 
Eftersom jag är en planerare så har jag byggt upp ett antal alternativ. 
Men allvarligt talat xD Är det bara jag som oroar mig? Gör jag det i onödan? "Allt ordnar sig". Men jag har inget tålamod, jag vill veta NU om det kommer ordna sig... om ungefär ett år xD Jag är helt enkelt inte klok. 
.
Men.
Klockan är mycket, det har varit en lååång dag så nu tänker jag krypa ned i sängen med min Brott & Straff , nu när det ändå är så lite kvar :) Ska bli kul att recensera den sedan, kmr nog skriva lite om den här på bloggen eftersom det är ett klassiskt verk! (och eftersom jag har läst den i flera månader nu och tjatat om den!) 
.
Natti alla :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0