Våfflor & söndagsångest

Jag vet att i princip alla har känt det. Den där ångesten, känslan av att "det-där-skulle-jag-gjort-igår.." som ALLTID infinner sig på söndagar.. Så typiskt.. 
Inte kan man få ha en fin, mysig helg utan X antal konsekvenser.. 
Ullared var i alla fall en upplevelse. Förhoppningsvis får man återse det, jag vill jättegärna åka dit snart igen! :D 
Hittade en hel del prylar som man köpte, var naturligtvis lika snål som vanligt -.- så mycket pengar gjorde jag å andra sidan inte av med.. Och de kan jag ju lägga på ngt annat ^^ 
Ska försöka komma ikapp med den där ångesten nu... 
Har match imorgon (träningsmatch mot Craftstaden hemma!) så ska snart hoppa i duschen o sedan sova, måste vara så pigg o pepp jag kan imorgon! :D  
Sov gott alla, pussar o kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0