Vad jag gjort den här onsdagen

Läste när jag kom hem (16.45 för er som är intresserade) och sedan gjorde jag min GeMu-läxa som garanterat blev helt fel :( 
Sedan orkade jag inte mer utan tog en härlig promenad till mina får (A) 
Pluggade geografi, och skrev på en story samtidigt som jag såg Änglar o Demoner efteråt. Besviken fast ändå inte på den där filmen.. Jag menar, den följde inte boken på rätt viktiga punkter. Men den var ändå bra, skådisarna var helt okej. 
Men nu ska jag snart krypa till sängs, är så trött och imorgon är det historia, GeMu, matte c och sånglektion som gäller (Y) 
och; I MORGON ÄR DET ENDAST EN VECKA KVAR, O JAG LÄNGTAR NÅGOT GUDOMLIGT!! :D 
Godnatt!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0