Träningsverk, ett tecken på tillfrisknande ?

Okidoki, ska försöka dra helgen i korta drag xD 
Fredag; Hem efter skolan för att plugga o duscha. Sedan till älskling<3! 
Lördag; Vaknade upp i en varm famn, vad mer begär man? Hade bestämt oss för att ta en promenad, så det blev en lång sådan xD Mysigt hursom :) Lunchen bestod sedan av makaroner med stekt bacon. 
Jag vet, du tänker "Huh?????!!" men älskling sa att dt skulle vara gott, o jag måste medge att jag hade mina tvivel men dt var redigt gutt :D 
Sedan, tro´t lr ej, så styrketränade vi. Observera "vi". Alltså, det innebär att jag också gjorde det. Inte bara han. Har träningsverk som fan just nu men va attans, älskling var en bra personlig tränare xD 
Idag hann vi inte med ngt mer förutom att jag åkte hem :( snyft.. 
Men firade bror litegranna, fyller ju år på torsdag.. Syrr var inte hemma, så brorsan får ta med hennes presenter ner till Lund :P 
O älskling får man nog träffa nästa helg, lr ngn dag i veckan :) 
Nu ska jag duscha och sedan läsa boken jag fick låna av Evelyn :D (Johans mamma). Puss o godnatt!  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0