Kommer du ihåg..?

Kommer du ihåg hur det var förra sommar'n ? 
Kommer du ihåg när vi bada i havet? 
Kommer du ihåg alla fiskar som simmade runt? 
( Har haft den på hjärnan nu ett tag, var tvungen o få den på pränt xD )  
Jag hade jättegärna lagt upp en fin bild idag, känner jag. Men: 
1. Jenny har varit sååå snäll och lärt mig! (får dt dock inte att fungera...) 
2. Har ändå ingen bild att lägga upp! (fast många skulle ändå passa, typ ett löv lr ngt...) 
3. Klockan är för mkt för att fundera ut ett bra sätt (kan ju iofs fixa't imon...) 
Känner mig ungefär lika teknisk som en lärare man hade på högstadiet.. Vi skulle se på film och läraren fick inte igång videon ( Ni vet, heliga gamla VHS ;) ) och jag fick då den stora äran att försöka ist. DÅ var jag visserligen teknisk (Eller inte, läraren hade glömt att trycka på play....) men jag känner mig som den läraren just nu xD
Matten idag gick nog sisådär, ett G vore ju så jävla fint just nu (A) 
Ska hoppa i säng nu och läsa lite tyska innan man låter ögonlocken falla igen och sedan ska man drömma sig bort, om den fina, stjärnklara himlen, om den extra kvarten jag får sova imorgon eftersom jag duschade nyss samt om älskling<3. Bara tre skoldagar kvar ;) YEEEES!!  
Natti ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0