Den här veckan alltså..

Okej - igår ; Träningsmatch mot Craftstaden , o dt gick väl sisådär ;) Höll hursom i princip hela matchen, behövde iaf inte hoppa ngt byte o dt = SUVERÄNT jämfört med hur det varit innan! 
Idag ; flöjt + kör + ungdomsgrupp -> JENNY! (tack för all prattid Jenny, I soo need it ;P )
Imorgon ; är det match mot P11.. Jag tror/hoppas att dt kommer gå bra! 
Sedan är det så, att det är seriepremiär på fredag! Kul :D men... (alltid dessa men..) 
Har nästa match i serien på söndag, vilket innebär att man kommer ha haft match varann dag HELA den här veckan... Å andra sidan nice, då vi börjat med vår träningsdagbok på idrotten xD 
Lite surt att ha två matcherna just den här helgen, då älskling<3 och jag nämligen har 9 månader... O lite mys med film o chips typ hade ju inte varit fel... MenMen.
Nu ska jag plugga på svenskaprovet som vi har i morgon, läsa Camilla Läckbergs nya (got to love her!) och sedan sova :) 
Sov sött och hoppas ni inte kommer få en så hektisk vecka som jag xD pussar o kramar!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0