Vad har jag gjort idag egentligen...?

Mkt bra fråga, jag lät mig i alla fall besegras av bihålorna, men endast tillfälligt! Ska till skolan imon (trots mitterminskonferensen...) eftersom jag har prov i matte (yeah, kan det bli mer underbart? Hm.. JA! SJÄLVKLART!) 
Svenskanovellen blev också nästan färdigskriven idag, kanske hinner skriva färdigt den ikväll om jag överlever all matte som jag måste plugga xD 
För övrigt är kusinen här, han har prao så han bor hos farmor den här veckan, imorgon kväll blir det nog att titta på TV o så :D 
Snäälla, håll tummarna för mig imorgon, det kommer säkert att hjälpa till.. 
För övrigt tänker jag gå och ta en huvudvärkstablett, te och sedan kaffe om en halvtimme så jag håller mig alert genom allt plugg (Y) haha, ditt fel att jag måste ha kaffe Johan<3 :P 
Snart är det iaf LOOOV och då åker jag till Tyskland/Frankrike , och säger 2 saker : 
1. Kmr bli sååååå sjukt kul att umgås med JÄNNY (o alla andra förstås, men först o främst Jenny). beforeyougo.blogg.se! 
2. Jag kmr sakna Johan<3 ngt enormt! Goosh, nästan hela lovet ska man vara borta, det blir till att köpa en hel del godis o presenter för att jämna ut mitt samvete för det, kan jag säga :P Vi får helt enkelt ta igen det till jul honey<3 ;) haha xD Älskar dig :)  
Sov sött nu alla, för dt kmr jag INTE göra xD mahaha, puss o hejj o allt! 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, skicka novellen till mig när du är klar! (A)<3

2009-10-21 @ 22:45:35
URL: http://beforeyougo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0