Tröttsamt

Hade match igår kväll, seriepremiären... 
Och det gick nog bra. Bättre än väntat, men inte så bra som man hade velat. Men å andra sidan, så brukar det ju bli. Även om vi förlorade så hade jag iaf kul, och det är det viktigaste i slutändan.
Och just nu känns det som om alla är på fest utom jag x) alla verkar ha ngt riktigt kul att hitta på ikväll.. En annan har ju jobbat sig halvt fördärvad hela dagen och är skittrött xD 
Dessutom så aah, har ju match imon.. BUHU xD 
Egentligen hade jag velat spendera den här dagen extreeeeeemt annorlunda. Men inget blir ju som man vill.. 
Nu ska jag äta pommes och hamburgare, tycka synd om mig själv och sedan sova xD 
Ha en jättebra kväll :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0