Pluggtorsdag

Vill bara säga att jag gjorde mål igår på matchen :D (dt var visserligen mot P11, men de är ju grymt duktiga de med!) Frida gjorde för övrigt 2, så än så länge leder hon över mig ;) Vi har ju såklart intern tävling, precis som när vi ska öppna skåpen i skolan fortast. xD
Har pluggat italienska, engelska och fixat med min analys på geografin i eftermiddag.. och tagit en tupplur såklart ;) Taggat inför imorgon och vår seriepremiär.. Jösses, är redan nervös xD 
Och det är konstigt, för jag var nästan aldrig nervös inför en fotbollsmatch när jag pysslade med det., men innebandymatcher ska man minsann bli nervös för :S 
Nu ska jag läsa min bok, titta på italienskan en sista gång och sedan mysa med Puzzla ^^ 
Sov sött allihopa, pussar o kramar! :) 

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är för go du! haha =)

2009-10-03 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0