Måndag med regn.. GEISHA!

En bra dag i skolan idag tror jag.. Lite problem med bihålorna, men annars så :D kul på typ alla lektioner, även om man var så sjuuukt trött... 
Igår fick mamma den lysande idén att skjutsa hem älskling<3 ist för att han skulle ta bussen :) Mkt trevligt, fick se en älg bland annat xD hihi 
Och sedan passade jag på att springa in till Maxi o köpa mig lite hårspray. Till min stora lycka kom jag på en väldigt viktig sak :O 
Här har vi ju 5 affärer, om inte mer, som säljer godis. En av mina absoluta favoriter (för jag är en stooor godisgris, speciellt såhär års) är Geisha Orange Dream.. Sjukt god, smakar som geisha med smak av romerska bågar! 
I alla fall, den säljs överhuvudtaget inte här :S Såldes ett tag i Fliset, men inte nu längre :( 
Så när man är i O-hamn gäller det att ta tillfället i akt xD 
Nu ska jag nog ut och gå med Puzzla, skriva & läsa lite och sedan mysa till det framför TVn i höstrusket! Ha en trevlig kväll allihopa, det ska jag försöka ha :) 
Och förresten - jag är kär i dig Johan ^^ <3 xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0