Lördag morgon..

Har precis duschat, blev en väldigt tidig morgon idag! 
Inte för att jag gick och lade mig tidigt igår, utan för att jag skulle upp och gå ned till mina små lamm (A) Nu när dt är klart, så ska man försöka reda ut vad det är som ska hittas på idag :P 
Har inte alltför mycket läxa den här helgen (otroligt nog), så jag hoppas på att älskling kommer hit så man får pussa lite på honom ^^ Mysa framför TV:n ikväll skulle ju inte vara helt fel... 
Och jag klippte mig ju igår, och jag tror jag blev nöjd x) dt är väl sånt man märker ;) 
Nu ska jag fixa mig lite, och sedan ringa honey! I "värsta" fall får jag väl ta plan B idag om inte Johan<3 kan... Vad nu det ska vara xD 
Haha, hoppas ni får en jättetrevlig Lördag! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0