Jag är sååååå lycklig ^^

Mahaha! För er som inte orkar läsa dt här (kmr handla en del om innebandy) så är jag SÅÅÅ sjukt glad för idag hade vi innebandymatch. Första seiematchen hemma, och dt var skitkul :D
Fast de vi mötte, Ingelstad/Växjö var bitchiga som fan :P slogs och revs och drog i håret xD Jag menar, vinner man med 13-1 behöver man inte balla ur på domarna för att man får ETT frislag medan de haft typ 100... jag kan nästan sätta 500 kr på att domarna var köpta, eftersom typ 5 av deras mål inte borde varit mål - de stod nämligen inne i målgården och det får man INTE göra ^^ Men jag är inte aaaalls sur, nejnej :P 
Alla var hursom grymma och galet bra idag :D Mest lycklig är jag nog för att JAG GJORDE FAKTISKT MITT FÖRSTA SERIEMÅL FÖR IÅR IDAG! Så nu vet ni dt :D 
Efter att jag hade varit och lekt arkeolog igår så kom älskling ^^ mkt trevligt och mysigt var dt <3 
Tack Julia o Frida för att ni färgade mitt hår btw ^.^  
Nu ska jag fira mitt mål med potatisklyftor o hamburgare som snälla mamma har gjort :D ha en trevlig kväll allihopa, för dt ska jag ha - ska nämligen göra matte -.- o svenska :P 
Hejhej ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0